Tuesday, August 17, 2010

Impian..

Aku tahu semua org dalam dunia nie punya impian...ada org impikan keluarga bahagia,ada org impikan kereta besar n rumah besar..ada org impikan
kedamaian dan ketenangan dlm diri dia..org2 di palestin pulak impikan negara mereka merdeka dan aman damai...kesian kan kat dorang..

Aku juga punya impian..Sekarang impian aku yang utama cuma satu...Aku nak pergi haji...bukan sbb nak dapatkan title haji tu...tapi sbb nak lengkapkan rukun islam tu..
sebenarnya aku amat rindukan kaabah...Masjidil Haram ...x pernah aku rasa serindu ini pada sesiapa pun...nie bukan rindu yang dibuat2...aku rindukan solat di hadapan kaabah.. aku rindukan berdoa di hadapan kaabah...sama macam tgk bola jugak..tgk live ngan tgk tv lagi best tgk live walaupun tv lcd HD 52" ada kat depan mata...sebab apa??...kepuasan..feeling..tu yang susah nak dapat..no wonder la masa zaman rasullullah dulu umat dia amat takutkan Allah dan cintakan Rasullullah...
hanya org yang dah pernah sampai ke sana je akan mengalami perasaan ini...x dinafikan ada jugak org yg x dek perasaan tu langsung..

Buat masa ni,untuk mengubat kerinduan aku tu,setiap hari aku mesti bukak blog

tq cl..ada rezeki dan umur panjang kita jumpa disana suatu hari nanti ye..nasib baik ada org cam cl kat sana..lepas rindu...dan aku bertekad untuk kembali ke sana suatu hari nanti...hopefully kita jumpa ye cl ...kita kumpul duit tau wande n wanteh...

-click gambar untuk besarkan dan rasai dan nikmatinya dengan penuh perasaan-

p/s : dadima jgn jeles sebab mention name wande n wanteh jek, sbb org cam kami yang kena kumpul duit...cam dadima n lain2 x yah kumpul2...anytime boleh pegi...

No comments:

Post a Comment